Ana içeriğe atla

İki Yumurta ile eğlence devam ediyor !! :)


Heyecanla beklediğimiz program dün akşam yine kahkahalarla doluydu..Burak ve Doruk'un o sakarlıkları kırdı geçirdi bizleri :D Radyonun başlarında Doruğun,Burak'ın klavyesine kola dökmesinin üstüne klavyeyi temizlemeye çalışırken ki konuşmalarına gülerken krize girdim :D Biz onlara çok güldük ama gülme sırası bu sefer onlardaydı :)) Bizden sakarlıklarımızı yazmamızı istediler ve işte rezil olduğumuz ama bir o kadar da komik sakarlıklar ;

Benim sakarlığım : Metrobüste yere kapaklanmıştım.Gerçekten tam bir rezillikti arkadaşlar :D Ayrıca Burakta düşmüş metrobüste yalnız değilim bu konuda :)) 

Nil Mutlu : Küçükken mangalın üzerine oturdum. (Fazla acımış olmalı :D ) 
(Ayrıca nil benim çok yakın arkadaşım kıyamam sanaaa :))

Seda Nur : Cebimdeki kopyayı yırtıyım derken 15 lirayı yırttım .(Kötü olmuşşş :)) )

Elif Buse Güven : Arkadaşıma yumruk atıcakken arkada duran hocama yumruk attım . ( offf :D )

Soruların dışında Burak ve Doruk iki yumurta kısa filminin çekiminde yaşanılanlardan bahsetti ve tahmin ettiğiniz üzere bunlarda çok eğlenceliydi :)) Ayrıca filmin ardından gelen güzel yorumlara tekrar teşekkür etmeyi ihmal etmediler :) 

Hadi şu kısa filmi bir daha izleyelim :) Ben izlemeye doyamıyorum .. :)

-----> İki yumurta

Sordukları diğer soruya gelirsek .. Diğer soru büyüklerimizin bize sıkça sorduğu sorulardan biriydi . Büyüyünce ne olucaksınız ?

Gelen cevapların çoğu aynı gibiydi aslında doktor,avukat,psikolog,oyuncu vs.. 

Ama Ceren'in cevabı bence en güzeliydi :D ''Barbara olucam ben Barbara manken olan :D '' 

 İki yumurta tagı ile gelen resimlere biraz göz atalım :)








Yayın sırasında Kerimden gelen fikirle iki arkadaşla röportaj gerçekleştirildi..Köpekli kız Sena ile yapılan röportajı http://stardollmagazineturkey.blogspot.com/2013/04/iki-yumurta-ile-kopan-kopana.html buradan okuyabilirsiniz.İlayda Doğan(  ) ile yapılan röportaj ise tamda burda :) Keyifli okumalar..

*Doruk ve Burak'ı nasıl tanıdın ?

Doruk'u , Adını Feriha Koydum-Emir'in Yolunda oynadığı günden beri :) Burak'ı da Doruk sayesinde :)

*Sessiz Eller ve İki Yumurta filmini nasıl buldun ?

Filmler çok güzel.Hele İki Yumurta gülmekten öldürdü :) Sessiz Ellerde süper bir film :)

*İki Yumurta radyoyu ilk günden beri dinliyor musun?

İlk yayını kaçırdım çünkü evde değildim :( Baya üzülmüştüm.Ama diğer yayınları kaçırmadım :) Yayın çok güzel.Böyle bazı insanlar havalı oluyorlar ama ne Doruk ne de burak öyle değiller.Çok samimiler.Onlar olmasa Cumartesi günleri biz ne yapardık :)

*Burak Can ve Doruk Özdemir'e ne söylemek istersin ?

Doruk ve Burak'ı çok seviyorum bende herkes gibi :) Yüzleri hep gülsün onların :) Tweetlerimi okuyorlar arada beni çok mutlu ediyorlar.. :) İyiki varlar.''Sayıyla değil rakamla '' :)

*Röportaj için teşekkürler!

Ben teşekkür ederim.:) Bir şey sorabilir miyim ? Doruk Galatasaraylı da Burak hangi takımlı?

Gerçekleştirilen röportajda bu sorunun cevabını vermek için İlayda'nın bu blog yazısını beklemesi gerekiyordu :) Tatlım merak ettiğin sorunun cevabı ; Burak Beşiktaşlı ! :)

Veee son olarak diyoruz kiiiii 



Umarım beğenirsiniz :)

Takipte Kalın ;

Burak Can : https://twitter.com/burakcaan

Doruk Özdemir : https://twitter.com/DoruukOzdemir

İki Yumurta Radyo : burakdoruk.caster.fm

İki Yumurta Twitter : https://twitter.com/ikiyumurtaradyo


Bu da ben : https://twitter.com/MHazall95


Son bir hatırlatma !! İki Yumurta Cumartesi akşamı Burak Can'ın Avcılar Barış Manço Kültür Merkezin de ki dans gösterisi sebebiyle 23.00 da başlayacak.Sakın kaçırmayınnnnnn :)




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Burak'ın Rocco Mancınığı :)

Oynadığı reklam ve dizilerle ayrıca sıcakkanlılığı ile kendini bize her geçen gün daha da çok sevdiren Burak Can bu sefer ''Rocco Mancınık '' reklamıyla karşımızda..Reklamda sınıfta rocco şekerini arkadaşının rocco kutusuna,kendi rocco kutusunu mancınık misali kullanarak fırlatan fakat rocco arkadaşından geri dönerken sınıftaki kıza şekerin kaptırılması gösterilmiş :)) Bunun üzerine Burak Can'ın yaptığı mimik gerçekten çok şeker :)İnternetten izlerken videoyu orda durdurduğumu söylemem gerek :) Anlatmanın ötesinde buyrun işte o reklam ; --> Rocco Mancınık Herkesin reklamları çok sıkıcı bulduğu bir gerçek ama reklam Burak'ın olunca ''sıkıcı'' nın nasıl bir kelime olduğunu bile unutuyoruz. :) Şimdi de reklamdan bir kaç resme bakalım sonrada Burak'a yönelttiğim sorulara ve içtenlikle verdiği o cevaplara ..  Reklam öncesi :) :) Rocco mancınık :) ve işte en sevdiğim yer :)

Mutluluk sebebi bazen sadece iki yumurta olabilir :)

Dün gece iki yumurta ile yine eğlencenin zirvesindeydik :) Burak ve Doruk'un kusursuz sunumlarıyla dün gece ikinci yayını gerçekleştirilen  #ikiyumurtaradyo (   burakdoruk.caster.fm   ) ile yine ve yine gülme krizlerine girdik,eğlencenin zirvesine ulaştık .İlk önce eurovision konu başlığı altında #ikiyumurta tagı ile başlayan programda bizlere eurovision da ülkemizi kim temsil etmeli diye soran Burak ve Doruk,verdiğimiz cevaplarla hem gülerken (Hepimiz Tuncerictionerız :D ) hem de onlarla aynı fikirde olduğumuzu söylediler :) Bize göre Eurovision'a kesinlikle ''Aynur Aydın''katılmalıydı..Bu kadar güzel bir sesin en iyi yerlerde olma düşüncesi çoğumuz için ortaktı. Daha sonraki konu olarak en komik kamyon arkası yazıları arandı ve gerçekten komik yazılar olduğunu bir kez öğrendik :))Ama bizim aklımızda hep halay vardı ( Mendillerimiz hep hazırda :)) ) bunu inkar edemeyeceğim.Ama sadece halayla yetinmeyerek ayrıca Gangnam dansı,mezdeke vs.yaptık.Ortaya çıkan r

Mutlu olmak için #ikiyumurta yeter :)

İlk yazımmm :)  Dün gece #ikiyumurta ile çok eğlendik.Yani o tatlılıklarıyla,neşeleriyle bizleri mutlu eden Burak ve Dorukla .  burakdoruk.caster.fm   adresinde yaptıkları radyo programıyla neşemize neşe katan Burak ve Doruk bu radyo programına sadece bir deneme olarak başlamışlardı ancak gösterilen ilgi sayesinde nerdeyse 3 saat süren ve hiçbir dakikasında sıkılmanın mümkün olmadığı bir program gerçekleştirildi. Programın adının neden iki yumurta olduğunu da atlamadan söyleyeyim :) programın adı okuldaki kısa film yarışması için hazırladıkları komedi filminden geliyor .. Twitter da #ikiyumurta tagı ile gelen soruları yanıtlayarak,müzik isteklerine cevap vererek ve bizim sorularımıza tüm içtenlikle(espirilere gülmemek elde değildi) yanıt vererek ilk günden çok iyi bir programa imza attılar.Böylece 10 parmaklarında 10 marifet olduğunu bir kez daha kanıtlamış oldular :)  Ben hiçbir radyo programında bu kadar güldüğümü hatırlamıyorum :) Hafta sonu gireceğim YGS sınavının (ki